Det kostar inget att höras på videosamtal och vi känner snabbt av om det känns rätt eller ej, och det är inte mer med det. Dessutom samarbetar vi och stämmer av under resans gång — du kommer bli nöjd med slutresultatet!
Istället för att bara leverera glansig grafik (och kompensera avsaknaden av kunder med dyrköpa annonser) så skapar Aforisma hemsidor som kan stå på sina egna ben. Det betyder att de växer organiskt av sig själva och syns bättre och bättre över tid.
Här är varje sida ett hantverk, anpassat efter dig, dina mål och din verksamhet. Att ta fram det unika i vad du gör så att kunder förstår varför de ska välja dig, trots att det finns så många andra som erbjuder (till synes) liknande tjänster och produkter.
Det är på hemsidan du skapar ditt varumärke och bygger förtroende — det som ger dig kunder. Inget liknande går att göra i en feed på sociala medier. Alla de bästa företagarna vet detta och kan därför satsa stora summor för att få hemsidan rätt.
Men är en dyr hemsida automatiskt bättre (och är det etiskt att leverera en dyr hemsida som inte presterar)? En modern hemsida är förresten mycket mer än bara en kontaktannons, det blir navet som effektiviserar din verksamhet.
Det är på hemsidan du skapar ditt varumärke och bygger förtroende — det som ger dig kunder. Inget liknande går att göra i en feed på sociala medier, vilket snarare är ett komplement. Alla de bästa företagarna vet detta och kan därför satsa stora summor för att få det rätt.
Men är en dyr hemsida automatiskt bättre (och är det etiskt att leverera en dyr hemsida som inte presterar)? En modern hemsida är förresten mycket mer än bara en kontaktannons, det blir navet som effektiviserar din verksamhet.
Istället för att bara leverera glansig grafik (och kompensera avsaknaden av kunder med dyrköpa annonser) så skapar Aforisma hemsidor som kan stå på sina egna ben. Det betyder att de växer organiskt av sig själva och syns bättre och bättre över tid.
Varje sida är ett hantverk, anpassat efter dig, dina mål och din verksamhet. Att ta fram det unika i vad du gör så att kunder förstår varför de ska välja dig, trots att det finns så många andra som erbjuder (till synes) liknande tjänster och produkter.
Nöj dig inte med en hemsida som bara är grafiskt snygg, den måste också vara designad till dess syfte - att det är här du säljer dina tjänster & produkter, eller når ut med ditt budskap som förbättrar världen.
Hur bra produkt/tjänst du än har spelar ingen roll ifall ingen annan också förstår det, eller om de inte kan hitta dig. God kommunikation och strategi låter dig nå de mål och visioner du har som företagare.
Det kostar inget att höras på videosamtal, vi känner snabbt av om det känns rätt eller ej, och det är inte mer med det. Dessutom samarbetar vi och stämmer av under resans gång — du kommer bli nöjd med slutresultatet!
Trots alla sociala medier så är det ändå alltid din hemsida som definierar dig som företag. Det är där du skapar din image, känsla och kvalitet. Förtroendet du bygger är vad som gör att du får kunder (eller bristen, att du tappar dem) — därför är hemsidan din viktigaste marknadsinvestering.
De bästa företagarna vet detta och många är beredda att betala otroliga summor... men att det kostar mer betyder inte automatiskt att det blir bra...
Tänk om du kunde slippa krånglet, och ladda upp nytt innehåll eller ändra utseende direkt när inspirationen slår till (kanske från hängmattan?). Och att kunder faktiskt förstod vad det är du gör som är så speciellt.
Vi hörs på videolänk och du berättar vad du vill göra. Jag lyssnar av och ställer nyfikna frågor.
Jag tar fram en skiss eller förstaversion av hemsidan. Tillsammans bollar vi önskemål och förbättringar.
Lansering -Wohoo! Jag visar hur du använder din nya hemsida och ger tips på hur du får in fler kunder/besökare.
Få fler uppdrag och sälj bättre med tidlös strategi och beprövade knep.
Du får en hemsida med tydligt fokus, utan onödiga distraktioner.
Här får du en plattform du kan växa på och som förenklar ditt företagande.
När det finns så många andra som erbjuder liknande tjänster och produkter — varför ska kunder välja dig? Jag hyser inget tvivel om att det du gör är unikt, och att du gör saker på ditt sätt. Men hur får vi kunderna att förstå skillnaden?
Sen, hur kul är det där med hemsida egentligen? Är det bara ett slöseri med tid och arbete att ständigt hålla den uppdaterad och aktuell? Ger den ens ger tillräckligt mycket tillbaka i form av nya kunder och ökad effektivitet? — Det beror på.
Du som har hittat hit förstår hur viktig hemsidan är för att lyckas med din verksamhet. Att det är här du skapar ditt varumärke, image och bygger förtroende (förutsättningen för ett lyckat sälj eller att kunna nå ut med ditt budskap).
Det är också därför de bästa företagarna är villiga att betala så otroligt mycket för sina hemsidor. Inget liknande går att göra i en feed på sociala medier, vilket snarare är ett komplement. Men är en dyr hemsida automatiskt bättre? (och är det etiskt att leverera en dyr hemsida som inte presterar?)
Det finns en grundläggande ingrediens för att lyckas i att nå ut med ett budskap eller ett sälj, utan detta går det inte. Det är förtroende, att du går att lita på.
Vad krävs för att nå ut med ett budskap eller göra ett lyckat sälj? — Förtroende. Förtroendet du bygger är vad som gör att du får kunder (eller bristen, att du tappar dem). Trots alla sociala medier så är det ändå alltid din hemsida som definierar dig och din verksamhet. Det är där du skapar din image, känsla och kvalitet.
Förtroendet du bygger är vad som gör att du får kunder (eller bristen, att du tappar dem. Det är därför hemsidan är din viktigaste marknadsinvestering.
De bästa företagarna vet detta och många är beredda att betala otroliga summor... men att det kostar mer betyder inte automatiskt att det blir bra...
Tänk om du kunde slippa krånglet, och ladda upp nytt innehåll eller ändra utseende direkt när inspirationen slår till (kanske från hängmattan?). Och att kunder faktiskt förstod vad det är du gör som är så speciellt.